Friday 21 September 2012

Fesyen Colour Block

 kalau dulu nak tengok orang pakai warna -warni neh badut jerk.. lau tak pon penari kebudayaan. cer tengok baju diorang mesti meriah kan. Tapi sekarang fesyen colour block bukan perkara asing lagi, fesyen ini mula merebak ke negara kita dan menjadi kegilaan terutamanya untuk golongan remaja. tetapi pengaya fesyen harus bijak dalam mengayakannya agar tidak kelihatan ganjil..

penggunaan warna -warna yang terang dan menyerlah menjadi keutamaan dalam mengayakan fesyen colour block .
Namun eika yakin masih ade segelintir pengemar fesyen masih ragu -ragu untuk mencubanya.

PETUA MENGAYAKAN COLOUR BLOCK!!!

* JANGAN memakai lebih daripada 3 jenis warna...

lheheh,,igat yerk....jangan sesekali memakai melebihi 3 warna.. Pengeluaran seluar yang pelbagai warna menjadi titik mula fesyen colour block di Malaysia kemudian di ikuti fesyen baju, beg ,kasut dan aksesori.


 fesyen ini bukan sahaja tertumpu kepada kaum wanita dan remaja perempuan namun turut mendapat perhatian kaum adam. Pengabungan warna yang bijak akan mampu membuat anda lebih menyerlah dan mudah untuk dikenali.
Di Malaysia ada beberapa artis yang pandaidalam bermain warna . Antara yang sering mendapat perhatian media siapa lagi kalau bukan artis yang bertubuh comel ini...Liyana Jasmay sememangnya bijak dalam berfesyen

MARI KITA LIHAT






KEHADIRAN MAJALAH BARU

 HIJABISTA..Kehadiran majalah ini di dalam pasaran mula mendapat perhatian pengemar fesyen. Sedar masalah yang dihidapi kaum hawa yang berhijab susah untuk berfesyen majalah ini tampil memberi penyelesaian. Majalah ini khas untuk mereka yang berhijab dan suka berfesyen.
pelbagai kandungan yang menarik dan hampir 90% majalah ini melampirkan pelbagai jenis fesyen yang sesuai untuk mereka yang berhijab. pengayaan pelbagai jenis tudung dan selendang turut dimuatkan. Jadi kepada fashionista bertudung ayuh segera dapatkan majalah ini..Pasti ia akan membantu anda dalam berfesyen dan sentiasa nampak glamor.

No comments:

Post a Comment